Kivikaudelta nykyaikaan

Hämmästys oli suuri 8 kuukautta sitten, kun minut valittiin Uudellemaalle yhdeksi vaalipäälliköistä. Toivon, että perimmäinen syy oli se, että me Hyvinkään Perussuomalaiset olemme tehneet valtavasti töitä viimeisen 2 vuoden aikana. Tästä osoituksena on se, että olemme nousseet Hyvinkään suurimmaksi ja suosituimmaksi puolueeksi. Joukkue joka pelaa joukkuepeliä voittaa. Niin mitä otsikkoni puolueesta? Olen tullut Perussuomalaisiin vuonna 2006, jolloin puolue oli vielä kovin pieni ja mainostuskin tehtiin luultavasti world-asiakirjoilla. Puolueen kasvaessa on tajuttu myös tuoda ammattimaisuus esille ja siitä nämä kiitokset puoluetoimistolle. Jouduin tutustumaan esim: vaaligalleryn tekoon uudella työkalulla, jota toivon mukaan käytetään myös seuraavissa vaaleissa. Tästä upeasta luomuksesta kehittyi vaalilehti ja kansalaisten palaute oli pelkästään positiivinen.

Myös yhtenäinen värimaailma on silmille pelkkää nannaa ja tätäkin toivoisi käytettävän entistä enemmän. Näin jokainen kansalainen tietäisi värit nähdessään, että kyseessä on Suomen paras puolue.

Lopuksi haluan kiittää myös tuhansia työtunteja tehnyttä kenttäväkeä, jonka ansiota on se, että olemme Suomen paras toripuolue.

Kirjoitettu 26.4.2015