Leena Meri – perusässä eduskuntaan

Jäsenäänestys eduskuntaehdokkaista on alkamassa, joten kirjoitan sanasen itsestäni ja toivon tietysti Sinulta perussuomalaisen puolueen jäsenenä äänen ehdokkuudelleni kun äänestyliput pian jäsenille kolahtavat postiin!Olen hyvinkääläinen 46-vuotias varatuomari ja työskentelen johtavassa virassa Itä-Uudenmaan maistraatin henkirjoittajana. Työssäni vastaan holhoustoimen edunvalvontapalveluista eli huolehdin vajaakuntoisten ihmisten oikeudesta saada asianmukainen asioiden hoito edunvalvonnan avulla. Lisäksi toimin kaupanvahvistajana, julkisena notaarina sekä siviilivihkijänä. Monenlaista työtä olen nuoresta saakka tehnyt ja myös yksityisyrittäjänä olen omassa lakiasiantoimistossa toiminut.

Lue minusta lisää www.leenameri.fi

Eiköhän äänestetä perusässää!

Kuva: Leena - perusässä eduskuntaan</p>
<p>Jäsenäänestys on alkamassa, joten kirjoitan sanasen itsestäni ja toivon tietysti Sinulta perussuomalaisen puolueen jäsenenä äänen ehdokkuudelleni.</p>