Puheenjohtajan kevätterveiset

Hyvinkään Perussuomalaiset ry. on kasvava joukko arvokkaiden asioiden parissa toimivia ihmisiä. Olen saanut kunnian olla puheenjohtajana kolmatta kautta, enkä voi kuin kiittää kaikkia jäseniämme. Kaikki ovat tärkeitä osia meidän palapelissämme!

Kulunut vuosi oli työntäyteinen. Kokouksia ja erilaisia palavereja kertyi monia satoja, joiden kautta luottamuspaikoilla olevat jäsenemme pääsivät vaikuttamaan kuntalaisten asioihin. Perussuomalaiset ovat tulleet jäädäkseen ja sehän tietysti sapettaa useita muita puolueita. Yhdistyksemme kasvoi viime vuonna lähes kahdellakymmenellä uudella jäsenellä, joten emme ole enää mikään pikkuyhdistys, vaan yhdistys, joka otetaan tosissaan. Lukuisat kuntalaisten yhteydenotot kertovat myös sen tosiasian, että olemme saaneet jotain aikaiseksi. Me kuuntelemme kuntalaisia.

Kevät on kiireistä aikaa. EK-vaalit ja sen ohella lukuisat kokoukset vaativat sitä perussuomalaista sisua. Tammikuusta lähtien olemme olleet toreilla ympäri Uuttamaata. Leena Meri ja Veijo Lappalaisen valikoiduttua eduskuntavaaliehdokkaiksi on myös tämä tuonut lisämausteensa tähän kevääseen. Puheenjohtajan nimitys Uudenmaan vaalipäälliköksi asetti myös omat kiemuransa, mutta tässä hallituksemme ja muut aktiivit ovat näyttäneet, että voimaa on. Olen luottavaisena katsonut joukkueemme etenemistä.

Hyvinkään Perussuomalaisten mennyt vuosi on ollut rakentamisen vuosi. Työryhmiä, jotka tukevat valtuustoryhmäämme on perustettu kaksi, joka myöskin kertoo sen, että jokainen jäsen saa ja voi vaikuttaa meillä. Joukkuepelin aakkoset on opeteltu ja tämä työ jatkuu vuodella 2015.

Eduskuntavaalien jälkeen on aika nauttia Suomen kauniista suvesta. Elokuussa yhdistyksemme osallistuu puoluekokoukseen, joka tällä kertaa järjestetään Suomen Turussa. Tästä onkin jäsenkirje saapunut. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan, sekä samalla tutustumaan muihin perussuomalaisiin ympäri Suomen.

Kaipaamme teitä kaikkia mukaan toimintaan ja ideoimaan. Teitä vartenhan tämä yhdistys on olemassa. Hyvä jäsen, jos saat hyvän idean tai näet puutteita jossain, ilmoita siitä. Pyrimme toteuttamaan toiveitanne, ja korjailemme virheitämme. Reippaasti vaan yhteydenottoja ja läsnäoloa tilaisuuksissamme.

Lopuksi haluan kiittää vielä kaikkia yhdistyksen jäseniä kaikesta tuesta ja kannustuksesta! Teistä huokuu Perussuomalais-henki  ja teidän vuoksi jaksan uskoa siihen, että kaikki Perussuomalaisten hyväksi tehty työ on ollut tervetullutta.

Kesää odotellessa

Timo Riskilä