Ehdokaslistat luovutettu

Ehdokaslistat luovutettiin keskusvaalilautakuntaan 3.5. ja Hyvinkään ehdokassaldoksi tuli 72! Ehdokkaista suurin osa on uusia.

Ehdolla ovat : Carita Auvinen, Voitto Erkkilä, Tiina Halla-aho, Matti Heikkilä, Kalle Helin, Jukka Hipponen, Jari Holma, Mika Hursti, Samu Huttunen, Teemu Jauhiainen, Kyösti Jyrkinen, Arto Järvinen, Janne Järvinen, Heikki Jäske, Heidi Kainulainen, Tiina Karhunen, Timo Karhunen, Nina Karvinen, Jori Kopponen, Toni Koski, Saku Koskinen, Jani Kuivala, Jari Kujala, Jyrki Kärras, Veijo Lappalainen, Juha Lehtinen, Sakari Leinonen, Juuso Liinakari, Jouni Lindell, Mira Lindgren, Katariina Linnimaa, Birgitta Loitokari, Aulikki Luukkanen, Juhani Luukkanen, Christian Malin, Harri Manninen, Leena Meri, Meelis Milli, Risto Myllys, Esa Mäkinen, Magnus Mäkinen, Pekka Mäkinen, Olli Mäki-Tuuri, Mika Nietula, Janne Parkkonen, Kristiina Parkkonen, Ture Parviainen, Heidi Pendolin, Henri Perälahti, Jari Piirainen, Ilpo Pulkkinen, Jesse Raja-aho, Jarkko Repola, Toni Rintala, Onni Rostila, Seppo Ruija, Aira Rönkkö, Andreas Saarinen, Matti Salomäki, Pekka Sipikari, Elias Stamnas, Veli Strandman, Daniel Säkkinen, Sami Tammi, Kimmo Tammisto, Kimmo Tuomi, Kai Uusitalo, Jani Vartia, Samuli Virtanen, Tenho Väisänen ja Kari Åvist.

Hyvinkään Perussuomalaiset ry

Kirjoitettu 5.5.2021