Ehdokaslista pitenee – lähde ehdolle!

Hyvinkään Perussuomalaiset ry piti järjestäytymiskokouksen 14.1.2021 etäkokouksena. Aiemmin syksyllä Henri Perälahti valittiin jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana yksimielisesti. Nyt hallitus valitsi Arto Järvisen jatkamaan varapuheenjohtajana sekä Carita Auvisen jatkamaan sihteerinä.

Kokouksessa hyväksyttiin uusia jäseniä, joita nyt runsain mitoin liittyy perussuomalaisiin. Perussuomalaiset on huomattu vaikuttavaksi puolueeksi ja monenlaiset ihmiset haluavat mukaan tekemään Suomesta ja Hyvinkäästä paremman. Perussuomalaisuus nähdään oikeana tienä parempaan tulevaisuuteen.

Kokouksessa hyväksyttiin myös lisää kunnallisvaaliehdokkaita. Hyvinkään perussuomalaisten tavoite olla isoin valtuustoryhmä ja tuplata valtuutettujen määrä näyttää todennäköiseltä.

Koronarajoitukset varmasti muokkaavat vaalikampanjaa kaikille puolueille – sosiaalinen media ja media yleensäkin tulee olemaan tärkeä alusta äänestäjille sekä ehdokkaille löytää toisensa. Hyvinkään Perussuomalaiset toivookin, että mediat antavat tasapuolisen mahdollisuuden kaikille poliittisille ryhmille ja toivottaa kilpailijat haastamaan perussuomalaista vaihtoehtoa todenteolla.

Hyvinkään Perussuomalaisten ehdokkaiksi hyväksyttyjä on nyt jo 41 kpl. Ehdokkaita löytyy monenlaisia: nuorta opiskelijaa, muusikko, yrittäjiä ja eläkeläisiä. Löytyy duunareita, teknikko, mekaanikko, useampi IT-osaaja, lakimies, pari varatuomaria, kätilö, kiinteistöhoitaja omaishoitaja, diplomi-insinööri ja pari maisteria. Uusia ehdokkaita on jo yli parikymmentä.

Ehdolla ovat: Carita Auvinen, Matti Heikkilä, Samu Huttunen, Teemu Jauhiainen, Arto Järvinen, Heikki Jäske, Tiina Karhunen, Timo Karhunen, Jori Kopponen, Toni Koski, Saku Koskinen, Veijo Lappalainen, Juha Lehtinen, Sakari Leinonen, Jouni Lindell, Katariina Linnimaa, Aulikki Luukkainen, Juhani Luukkainen, Christian Malin, Leena Meri, Meelis Milli, Risto Myllys, Olli Mäki-Tuuri, Kristiina Parkkonen, Ture Parviainen, Heidi Pendolin, Henri Perälahti, Jari Piirainen, Ilpo Pulkkinen, Jesse Raja-aho, Toni Rintala, Onni Rostila, Aira Rönkkö, Matti Salomäki, Elias Stamnas, Veli Strandman, Sami Tammi, Risto Toiviainen, Kai Uusitalo, Samuli Virtanen, Kari Åvist.

“Vielä varmaan saadaan kymmenkunta ehdokasta, joista osa on vanhoja ja osa uusia”, arvioi Henri Perälahti.

Hyvinkään Perussuomalaiset ry

Kirjoitettu 17.1.2021