Hyvinkään Perussuomalaiset nimesi ensimmäiset 20 kuntavaaliehdokasta – Jussi Halla-Aho tulee Hyvinkäälle 28.6

Hyvinkään Perussuomalaisten hallituksen kokouksessa 10.6.2020 valittiin ensimmäiset ehdokkaat kuntavaaleihin 2021.

“Ehdokasrekry on käynnistynyt ennätysvauhdilla ja tavoitteemme tuplata ehdokasmäärä edellisiin vaaleihin nähden näyttää jopa todennäköiseltä”, totesi puheenjohtaja Henri Perälahti.

Sunnuntaina 28.6. Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho tulee Hyvinkäälle toritapahtumaan. Paikalla on myös mahdollista tavata nykyisiä hyvinkääläisiä valtuutettuja sekä uusia kunnallisvaaliehdokkaitamme. Tule käymään ja vaikuta kunnan asioihin!

Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho kannustaa ihmisiä vaikuttamaan: ”Ehdokkaaksi tarvitaan tavallisia ihmisiä ja erilaisia ihmisiä, nuoria, vanhoja, miehiä, naisia, duunareita ja yrittäjiä, sekä kaikkea tältä väliltä.”

Kuntavaaliehdokkaiksi nimettiin valtuutettu Carita Auvinen, Matti Heikkilä, Samu Huttunen, valtuutettu Heikki Jäske, valtuutettu Tiina Karhunen, Timo Karhunen, valtuustoryhmän puheenjohtaja Veijo Lappalainen, Jouni Lindell, Aulikki Luukkanen, Juhani Luukkanen, valtuutettu Arto Järvinen, kansanedustaja Leena Meri, Meelis Milli, Juho Niska, Kristiina Parkkonen, paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Henri Perälahti, Jesse Raja-aho, Toni Rintala, Matti Salomäki sekä Kari Åvist.

Hyvinkään PS kasvaa ja NOSTAA SYKETTÄ aiempaa enemmän!

Hyvinkään Perussuomalaiset ry.

Kirjoitettu 12.6.2020