Perussuomalaiset ovat Uudenmaanpiirin yleiskokouksessaan 27.5.2018 asettaneet ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaat. Kansanedustaja ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Leena Meri sekä kansanedustaja Arja Juvonen ehdokkaiksi.

LEHDISTÖTIEDOTE 27.5.2018

Julkaisuvapaa heti

Naisissa on voimaa

Perussuomalaiset ovat Uudenmaanpiirin yleiskokouksessaan 27.5.2018 asettaneet ensimmäiset eduskuntavaaliehdokkaat. Vaikka puoluetta pidetäänkin äijäpuolueena ehdokkaiksi valittiin kaksi naista Arja Juvonen Espoosta ja Leena Meri Hyvinkäältä. Valintoja tullaan tekemään lähipäivinä lisää piirihallituksen toimesta, eikä naisvoittoisuus tule vähenemään.

Juvonen kuvaa tuoreeltaan tunnelmiaan: ”Samalla linjalla mennään eteenpäin. Olen tavattavissa kansan keskellä ja lupaan tehdä työni hyvin.” Meri puolestaan sanoo hymyillen: ”Kiitän luottamuksesta. Jatkan töitä samaan malliin.”

Kattava ehdokasasettelu

Perussuomalaiset tulevat asettamaan eduskuntavaaliehdokkaita kaikista kunnista ympäri Uuttamaata. Ehdokkaat tulevat olemaan eri ikäisiä ja edustamaan laajasti eri ammattiryhmiä. Kattavalla ehdokasasettelulla pyritään tarjoamaan jokaiselle äänestäjälle oma ehdokas.

Maakuntavaaleihin täydellä listalla

Uudenmaan Perussuomalaisilla on myös valmius asettaa täysi lista maakuntavaaliehdokkaita vaalien toteutuessa. Ehdokasasettelu on jo pitkään ollut käynnissä ja viimeisiä paikkoja täytellään ennen lomien alkua.

Lisätietoja Maiju Tapiolinna
PS Uudenmaanpiiri 1. varapuheenjohtaja